måndag 30 januari 2012

Veckans bejb!

Idag fick jag nog en av de vackraste gåvor man kan önska sig. Det är nästan så det tåras i ögonen när jag tänker på det..
Ni kanske undrar vad det var för en enastående gåva som fick mitt hjärta att dansa tango? Svaret är: Flytande kärlek! Guds form på jorden! En gåva för kungar!
Det finns otroligt många namn för det, men vi säger "en kall Coca-Cola" så vet alla vad det är för nått jag pratar om.

Personen som gav mig denna Gudagåva är en mycket varmhjärtad och rar person. Malin Carlzon heter hon och är kaptenen på det stolta och osänkbara skeppet Sibylla som seglar runt i Strömsund.
Jag tänker ta tillfället i akt och ge dig tack och pris och även dagens ros! Och detta pris är att bli min första veckans bejb! Inte illa pinkat av en trähäst. Detta är en ytterst värdefull utmärkelse som inte någon tilldelats förut. Men den är du värd för din insats! Om ändå fler fick ta del av din välvilja och givmildhet! TACK MALIN! DU ÄR VÄRD DIN VIKT I GULD!

Här är även en bild på denna reinkarnerade Messias i kvinnlig form så alla och envar kan prisa henne!


(Ewas bild)

Inga kommentarer: