torsdag 16 februari 2012

Gästinlägg

En barnfri kväll slutade, inte helt otippat, med öl och skitsnack i trevligt sällskap, å vem är väl inte trevligare än Marcus?;) eftersom jag inte duger till att logga in på min egen blogg så skriver jag på min kära vän Marcuses blogg och låtsas att det är jag som har 1678st läsare.. Vi sitter just och diskuterar olämpliga saker att ta i munnen, inte så förvånansvärt när min tvillingsyster precis stormat in efter en hård arbetsdag och aldrig snackar annat än snusk.. Snusk-Elin hittar ni på elinthellbro.blogg.se... Hennes osunda leverne med sprit, jobb, och gråa hundar är dock inte fullt lika intressant som mitt liv som singelmamma i Strömsund som faktiskt anammat dedär med compactliving, kombinerat med bajsblöjor och skönsjungande gospelkör till granne.. Ericathellbro.blogg.se är stället man bör besöka för att läsa om det o så underskattade i-landsproblemen som faktiskt berör oss alla på ett eller annat sätt:) nu ska jag sluta skriva innan jag blivit nykter igen, men jag förväntar mig en ökning med minst 30st fler läsare på min blogg nästa gång jag får för mig att logga in där!

Inga kommentarer: