söndag 22 januari 2012

Vad rimmar på duk?

För en tid nu har jag funderat över om det är möjligt att falla över jordens kant? Och om så vore, hur bär man sig åt för att hitta dit??
Det är sånt som håller mig vaken om natten.. Jag som för övrigt håller sömnen kär. Att somna tidigt på kvällen är som en kampsport med tighta latextrikåer; det låter både dumt och inte ett uns alldaglighet.

Ett nackskott lät mer lockande än kvällens enorma sug efter en kall Cola..
Alltså, Coca-Cola, det måste vara Guds gåva till mig. Det finns ingen annan förklaring helt enkelt. Tänk om Coca-Cola skulle sluta säljas.. Ohh, hemska tanke! Det är sånt där man får mardrömmar av..
Från en sak till en annan. Alzheimer låter inte fel om man tänker på att du får smaka Cola för första gången varje dag. Vilken dröm! Sen nya vänner varje dag! Listan kan göras lång!

Efter en monolog med min vän spegeln så insåg jag att min axelbredd är aningen åtråvärd, stod först och avubades den tills jag insåg att det var mig själv jag näst intill förtärdes av längan till. Så det kan bli! :')

Det stod även kristallklart för min syster att jag dricker för lite sprit om jag har tid att läsa böcker..
Men vem har sagt att man inte kan ta sig en styrketår samtidigt som man läser?
Det finns mer än ett sätt att knäcka en nöt.

1 kommentar:

icen sa...

Du är bäst Marcus! vartfan får du allt ifrån?! jag blir så glad av att läsa din blogg :')