tisdag 24 januari 2012

Vi träffades en gång i en dröm..

Förrgårdagens dröm skulle kunna varit en kulturkrock om det det skulle haft med till exempel arabländer och att göra, men så var inte fallet..

Jag drömde nämligen att jag var ute och utövade parkour, av vilken anledning är än idag ett mysterium, sjukt höjdrädd som jag är.. Och även i drömmarnas värld är jag smidigt som en järnkamin. Det slutade med att jag fann mig själv hängandes från kanten av kommunhuset varpå Guvernör Ratcliffe från Pocahontas stegade fram ur skuggorna och började anklagade mig för mordet på påven och önskade få mig kölhalad för mitt illdåd.. Varefter jag gav respons i form av att vifta pekandes med hela handen emot honom och yttrade ilsket "Men håll du käften, annars får du en riktig stjänkikarsmäll så du driv jävlar i min själ.."
Detta resulterade i att han brast ut i sång att jag var född i sorgens tidevarv.
Ibland undrar man...

Inga kommentarer: